20071219

Igår; tisdag, blev det julpyssel med mamma hemma i Idenor.Äntligen!! Som jag längtat!
Det blev smällkarameller, tomtar, pepparkaksgubbar och änglar! :) Himmla fina!

Idag var jag på Mulle och skulle fixa brädor. Var först på ByggMax och hittade lite och for sedan på Beijer och hämtade lite mer där. Det gick bra, lite tungt att bära bara men det var ju en så kort bit att gå så det var lugnt.

Efter jag kommit hem och ätit lunch så slog jag in lite fler julklappar. :) Alltid lika mysigt!

Ikväll blir det julklappsbyte och middag med Magda, LÄNGTAR!

Och imorgon bär det av mot härnösand. Syrran ska ta sin universitets-examen och de har en ceremoni i kyrkan som vi ska vara med på! :) På kvällen är det både tvätt-tid som gäller och så kommer Rulle och hälsar på! :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0