Helgen 20071216

Fredagskvällen blev lugn, efter att jag städat ur och besiktat min gamla lägenhet.
Lördagen jobbade jag först på Mulle och åkte sen nästan direkt till Ljusdal för att hälsa på Rulle.
Mådde lite sådär halv-taskigt, (inte sovit ordentligt på hela veckan: jobbat mån-lör + en massa annat på varenda kväll) så vi tog oss en liten middags-lur efter vi ätit. Det behövdes kan jag lova!
Sedan bar det av iväg till Micke och Madde, ett kompis-par till Rulle, och kollade på Råttatouij och Norbit.
Råttatouij var bättre än vad jag väntat mig, riktigt rolig faktiskt! :D*rekommenderas STARKT*  Men Norbit var ett riktigt bottennapp!! :-/ *rekommenderas INTE*

Sen for vi hem till Rulle igen vid två på natten ungefär, glodde lite på TV innan vi åt nattmacka och la oss vid 4.
Idag söndag blev det att vi hälsade på Jonas "Odis" ett tag innan vi åt middag och sen vid 18.30 gick min buss hem. Fick åka gratis med min farbror så det var bara bra! :)

Till veckan blir det pepparkaks-bak med Magda, Julpyssel med mamma och julklapps-shopping!! :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0