Oj då, nu var det länge sen!! 20071213

Nu får jag nog ta å skriva lite här igen! :) Förlåt Ica!! ;)
Jag har äntligen fått mitt eget internet nu, tack och lov!
Det känns så otroligt skönt att ha flyttat!! Kan inte beskriva lättnaden över att fått komma därifrån, från den gamla lägenheten.. Det är så härligt! :) Å Cosmos stor-trivs! Det är som en helt ny katt nästan, lugn och inte alls lika rädd och sprättig av sig. Förmodligen för att det är så lugnt här, inga som skriker hos grannen eller klampar i trappen hela dagarna..

Sitter just nu och spelar ett jätteroligt spel jag fick låna av Rulle på PS2, Beyond Good and Evil heter det. Spännande! :D

Jag har jobbat som en dåre i veckan, så börjar känna mig rätt sliten.. och har två dagar kvar dessutom. Imorgon och på lördag är jag på Mulle, så det kommer nog gå bra! :) Imorgon ska vi baka pepparkakor med barnen! :)

Sen efter jobbet på lördag bär det iväg till Ljusdal för att träffa Rulle ett tag, Magda är så snäll och är katt-vakt! :) Vad vore jag utan Magdis??? ;) Får se, det blir nog en lugn helg hoppas jag. Jag sparar mig till nästa, då blir det röj med BRUDARNA!! ;)

Ica kommer snart hem också, imorgon om jag inte har helt fel. HÄRLIGT att äntligen få träffa henne!! :)

Lucia idag.. inte mycket firande för min del.. Julpyntade lite och slog in julklappar bara.. men det var mest bara för att jag äntligen hade tid för att göra det iofs.
Nä, nu ska jag fortsätta spela!!

Kram//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0