200804.... - Resten

Hej!
Nu kommer den lovade fortsättningen!
Den 19:e april (dagen innan jag fyllde år) var det fest här hos mig. Tyvärr kunde varken Ica, Ankan, Li, Sandra eller Therese komma... :( Så då blev det alla andras polare som kom istället för mina.. :-/
Men Mirja och Magda kunde iaf komma, så det var skönt det!

 Rulle var förstås med, och hans två polare Stina och Linda. Mathias kom också och hade tagit med sig en polare som hette Johan. så vi var iaf 8 stycken.


Vi satt här, drack, lyssnade på musik och snackade innan vi vid elva-tiden gick ner på stan. Då fick vi reda på att det var Gymnasiefest på Stadt (tråkigt!!!!), trubadur på Bockarna (inte sååå mycket party...) och på August var det Mange Shmitdt (eller hur det stavas) och det var ju riktigt illa!! :-S

Alla splittrades, Mirja och Magda gick på August, Linda,Stina, Mathias och Johan gick på Stadt och Rulle och jag gick på Manis och spelade biljard! :)

På manis fick jag en födelsedagsdrink av Rulle och fick döpa den helt själv!!! :) Så nu har jag en egen drink på Manis som heter E22! :)

Efteråt gick Rulle och jag på Hoppes och åt. Det blev lite tjafs mellan oss där och vi gick hem. Men det löste sig! :) Luften rensad och allt känns mycket mycket bättre mellan oss nu! :)

De andra hade tydligen jätte kul på "sina" ställen också när jag pratade med dem!!


Men Mathias!!! Var är handen på väg???!?! ;)


Party!


Fler händer på fel ställen... ;D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skoj med fest! supertråkigt att nästan ingen av oss kunde komma. Jag visade Osmin bilden på dig o Rulle o vi kände knappt ingen honom med allt hår! hihi!

2008-04-22 @ 21:21:16
URL: http://mittlivilondon.blogg.se
Postat av: Magda;)

Haha!! Vilka bilder;) Jisses vad alla händer var på alla ställen;) Jag vill VISST veta vad du fick av Rulle!!! NU!!!! ;););)

2008-04-23 @ 09:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0