20080407 - Tröööökdag! :(

Idag vaknade jag kl sju, döds-förkyld och mådde piss.. klev upp och såg vädret och mådde ännu mer piss.. Snöslask och väldigt mulet. Sen åt jag gröt till frukost och gick sen iväg med pappa till sjukhuset. Tog mina röntgenbilder på lungorna och var därifrån redan efter sju minuter! Så det var ju trevlig iaf!
kom hem, lade mig i soffan tills Magda ringde vid tvåtiden ungefär.
Vi träffades på stan, gick och solade på Bruno (skönt med lite ljus nu i slasket) fikade på 24 karat, kikade in en snabbis på H&M innan vi gick hem till mig.
Jag tvättade och Magda pluggade innan vi åt pizza till middag! :)

Hockeyn ser det ut som om HV 71 vinner!!!!! :) Men det är inte klart än.. så vi får se.
NEJ! Nu gick Linköping om!! :(
HEJJA HV!!!!!!!!!

nu är det spännande! Ska kolla nu!
kram//Emma

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du får ta o friska till dig!! vill inte ha en sjuk emma! Varför har du röntagat lungorna???

2008-04-07 @ 22:13:05
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0