20080421 - dagen efter..

Igår var det min 22:a födelsedag.
 Vaknade, allt var frid och fröjd. Fick en fin present av Rulle; resa och mat i Sundsvall!!! :)
Han är snäll han!! ^_^

Sen skulle jag göra tårta... men nix. Brände den, det stank i hela lägenheten och trapphuset!! :(
Så då for Rulle och jag iväg och köpte två frysta Frödinge tårtor istället. Det fick duga. :-/

När vi kom tillbaka med tårtorna kom precis Rulles mamma och syster. Kul att de kom!! :) Fick ett jättefint ljus och tvåhundra kronor! :) De är för goa!! ^_^

Sen kom Karin, Farmor, mamma och pappa strax efter. Av dem fick jag tex skor, tallrikar, assietter, pengar (300), t-shirt, blommor mm.

Och inte långt senare kom Jenni, Christin och Carl.. Pust! Fullt hus!!! av dem fick jag lotter och en jättefin blomma.

Det vart lagom fullt runt bordet kan jag lova! lol

Tur att Rulle var med, annars hade det inte gått alls!!! Min räddande ängel!! ;) :D

Senare på eftermiddagen kom Gun och Janne förbi. Av dem fick jag blommor, pengar (200) och nonstop! :)


Var dödstrött på kvällen. Rulle och satt i soffan och kollade på Bourne Identity (jätte bra film förresten) sen var det bums i säng!! Zzzz




Tidigare i veckan var Ica här! Skriver mer om det i nästa inlägg!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, vad kul med kalas o så många som kom o hälsa på! Blev det nån fest för dig på lördagen då? Jag undar vad som kommer att hända på min dag.. Jag ska oxå göra en tårta, men jag ska köpa min botten, litar inte på min ugn. GRATTIS igen!! Kramkalas!!

2008-04-21 @ 23:19:12
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0