20080428 - dagen som varit

Idag har jag städat på som en dåre!!
Jag började med att plocka reda på allt som låg ock skräpade (det tog sin lilla tid kan jag lova), sedan dammade jag ÖVERALLT!
Men sen ringde Mja å frågade om jag ville träffas. klockan var runt ett och jag började blir riktigt hungrig, så det blev att vi träffades på stan och gick på Jambo. Currymacka blev det för oss båda! :P Gott!!
Efter det gick vi ett varv på stan och kikade innan vi gick hem till mig och hängde lite. Vid fyra-halvfem tiden gick mja hem och åt lite innan träningen och jag fortsatte städa. Plockade det sista, torkade borden, dammsugade och torkade golven. Det har jag gjort fram till nu; 18.30.

Och nu är det väl dax att äta middag också.. Suck, alltid samma dilemma om vad man ska äta..

kramar

Kommentarer
Postat av: Angelica

Oj vad duktig du har varit! Ja, vi vet inte heller vad vi ska ta o ata.. Men Osmin tog fram stora rakor, sa nat med rackor ska det nog bli.. Du kanske kan ata en pasta sas, lite gronsaker o annat gott kyckling kanske, lite creme frech/gradde o pasta. Mums!

2008-04-28 @ 18:48:38
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0