08-01-16 Onsdag

Igår eftermiddag bar det iväg till Ljusdal (fick låna bilen av mamma och pappa) för att hälsa på Rulle en snabbis.
När jag kom dit satt han och spelade lite på sina trummor. Så han försökte lära mig hur man snurrar trumpinnen mellan fingrarna (eftersom jag ALLTID velat lära mig det) men det gick inte så bra... hihi! Men jag fick ta med mig en pinne hem så jag kan träna själv!! :D Va snäll han är han!! ;D

Sen åkte vi till hans föräldrar och åt middag. Pannkaka!! :P Jätte gott! Sen fick vi lite fika innan vi for hem till honom igen och slängde oss i soffan. Klockan gick och plödsligt var det dax att åka hem!! :(  Så vid elva-tiden for jag därifrån, döds-trött!

Och naturligtvis på vägen hem kommer ett rådjur springandes över vägen!! Gissa om jag blev rädd!!!!! Det gick som tur var bra, men jag ringe till Rulle sen och pratade med honom tills jag kom fram till Forsa, bara så att jag inte skulle somna och så.. Var hemma kke vid kvart i tolv. Kastade mig i sängen och slocknade direkt!

Imorse vaknade jag (lååångsamt) och klev upp vid kvart i åtta. Var på MQ för att städa vid fem i nio. Jobbig morgon kan jag lova, jag var dödstrött!! I-O Sen for mamma och jag ut till Hiab och städade vidare där.

När vi var klara träffade jag Kakan och vi tog en fika på skutan, handlade lite grejer på HM och Lindex innan vi gick hem och lagade spaghetti och köttfärssås. Det blev gott! :P

Sen hängde vi i soffan lite innan hon åkte hem, nu för ca 10 minuter sen.
Hon fick åka hem tidigare än tänkt eftersom bussarna inte passade..

Det var allt för idag!!

Kram!!!
image8

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaha, det var städa du mena! ALDRIG kul med djur mitt i vägen, hjärtat upp i halsgropen! TUR att allting gick bra! Kramen!

2008-01-17 @ 01:13:22
URL: http://mittlivilondon.blogg.se
Postat av: Magda:)

Oj gumman!!!
Du berättade aldrig om rådjuret för mig!!!
Tur som sagt att d gick bra:)
ha d så skoj i helgen,på tisdag
badar vi!!!
;)

2008-01-18 @ 14:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0