080102 Jul och Nyår

Julaftonen flöt förbi i ett dis av mat och choklad, samma sak gällde juldagen.

Julafton var vi hemma i Idenor; Jag, Rulle, Kakan, Danne, Mamma, Pappa, Farmor, Jan och Ingvar,
Massor av klappar och mat! Och inte glömde vi bort Karl.Bertil heller!! Tur, för utan det är det ingen riktig jul!!

Juldagen var jag i Ljusdal hos Rulles familj, de är för söta! ^__^  Trött som stryk på kvällen så jag orkade inte gå ut. Inget partyhumör alls! Men jag å rulle hade det bra ändå!

Mellandagarna jobbade jag på Mulle Meck, torsdag fredag och lördag, MASSOR av folk! Sen på lördag kväll kom Rulle hit och vi hälsade på Karin i hennes nya fiiiiina lägenhet! :)
Men jag kände mig hängig (hade vaknat med jätte ont i halsen den morgonen) så vi åkte hem till mig och häckade i soffan. Vid sju drog jag iväg Rulle till Kina restaurangen och vi åt gott!! :P

Sen gick vi hem och somnade.. vaknade vid 11 igen och kollade lite på tv och roliga klipp på Youtube. Kom inte i säng för ens vid 4 på morgon!!

Vaknade sen nästa dag vid ett-tiden åt frukost och for till Enången och hälsade på Gun och Janne. Åt lunch och fikade där. Hemma blev det bara korv med bröd till middag, ingen av oss orkade mer. Kollade på film och la oss vid ett-halvtvå tiden.

Nyårsafton var vi i Idenor, på hällan (byggdegården) på fest. Karro och två av hennes polare hade ordnat en riktigt rolig tillställning mer massor av roliga lekar och inte sååå rolig) karaoke! ;)

Åkte väl hem därifrån vid ett tiden på natten, slappade i soffan lite innan sängen lockade allt för mycket och ögonlocken var för tunga..

Vaknade vid tre på nyårsdagen, mös i soffan framför en film, åt lite middag innan det var dax för Rulle att åka hem.

I veckan blir det bara slappa för mig; ska försöka krya på mig från den här hemskla förkylningen..
På fredag jobbar jag på Mulle och på Lördag ska kanske Rulle och jag till Sundsvall å shoppa loss lite!

Kram

Skickar med en fin bild på Rulle och mig från nyår!
image6

Kommentarer
Postat av: Angelica

Älskar din blogg Emma, så skriv mer!! Hela tiden o lägg ut alla dina tankar o bilder o jox du hittar på youtube! Pnuss! xxx

2008-01-09 @ 20:05:09
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0