080110

Idag, torsdag, har det gått bra att jobba och det börjar kännas bättre i förkylningen.
Jag har gjort egna köttbullar och ska snart göra sockerkaka. :)
Det kan inte bli bättre nu! ;)

Igår kom rulle förbi, jag skulle bjuda på stuvade makaroner och korv, men såg (när jag tog fram paketet) att makaronerna nästan var helt slut, så då fick vi åka och köpa... IRRITERANDE!!
Men det blev bra, och väldigt glott, tillslut! :P
Resten av kvällen hängde vi i soffan och myste. Kollade på Seinfeld och åt Daim glass! :)

Till helgen blir det kanske bowling i Ljusdal. Om inte så kommer Rulle hit. Vilket som ska vi äta på Kina igen på lördag kväll, gott! :) Resten av helgen är opladerad än så länge.. Kanske blir det en sväng på Bockarna efter Kina.. får se.

Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Woho! NU har jag äntligen dig på min vännerlista! Åh så underbart! *pnuss*

2008-01-10 @ 21:26:00
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0