080114 Måndag... bloody monday..

Usch, Måndag igen.. Var uppe kvart i åtta imorse, åt frukost och började på MQ vid 9.

Sen när Mamma och jag kom ut till Hiab så hade det kommit en massa städmaterial, som VI (vikarierna) måste ta hand om och ställa in i städskrubben.. Vi hade ingen aning om vart allt skulle stå, så vi ställde det där vi tyckte det passade. hoppas det duger..
Vi fick släpa alla tunga kartonder ner för en trappa, in genom ytterdörren och genom hela korroidoren till städskrubben och ställa upp det på hyllorna. Jag hade ont i ryggen sen kan jag lova!! :-/

Sen fick jag springa runt och leta plåster eftersom jag skrapat upp knogen.. ajaj!!

Vi var klara vid halv 4, åkte och fikade här hemma innan vi for på Kvantum och handlade.

Men kvällen blev bättre!! :)
Träffade magda vid sex-tiden, åt middag och mös framför tv:n lite! Det var länge sen nu!!

Och nu sitter jag här! Ska snart lägga mig, ska upp halv åtta imöra..


Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mera mera! Vad gjorde du idag, vad händer imorgon! Jag är ju nyfiken varje da! Kram så länge! Hälsa!

2008-01-15 @ 19:58:53
URL: http://mittlivilondon.blogg.se
Postat av: Angelica

När började du jobba på MQ? Sånt måste man skriva om i bloggen så Ica hänger med.

2008-01-15 @ 20:01:35
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0