080128 - Länge sen nu..

Oj, nu var det länge sen jag skrev igen.. :-/
I helgen kom  först Rulle hit till Hudik när jag och Mirja "förfestade" lite, vi satt å snackade fram till elva ungefär innan vi gick till Bockarna.
Men väl där fick jag så ont i magen.. inte kul..
Vi snackade med Mirjas kille Moh och hans polare ett bra tag, dansade lite, men musiken var så dålig så det typ bara en låt.. :(
Sen vid ett-tiden skulle Mja iväg hem till Moh och jag hade jätte ont i magen så Rulle och jag gick hem då också. Vaknade vid tio-tiden och hade fortfarande ont i magen.. :-/ Rulle sov vidare och min magont blev så smått mindre och mindre. Vid två tiden var jag så less och uttråkad att jag gick och väckte Rulle, han var fortfarande trött, men måste upp eftersom han skulle träffa sina band-medlemmar och fixa allt inför spelningen de hade senare på kvällen.

Vi var vid deras replokal i ljusdal strax efter tre och började plocka ner hans trummset. Vi hade nästan hunnit klart innan de andra kom, så bar vi iväg allt till bilarna och körde allt till Statt i Ljusdal (där de skulle spela) De satte upp allt där och gjorde soundcheck och det lät väldigt bra!

Vi for till Rulles föräldrar och blev bjudna på middag, solade solarium lite innan vi åkte hem till Rulle och spelade Tv-spel ett tag.

Vid elva bar det iväg till stadt, där satt vi å hängde lite innan det var dax för dem att gå upp på scenen.
Jag filmade hela framträdandet med sångerskans filmkamera och hela spelningen gick jätte bra!!
De var jätteduktiga och den nya låten lät riktigt bra! :)

Sen blev det  "supa-av" ;)
Redbull-vodka och massor av Bacardi breezer :)
Efterfest blev det hos Rulle.  Alex, Jimmy och hans polare kom å hängde, drack lite öl och åt hamburgare.

I säng kom vi inte för ens vid fem-tiden på morgonen; jag var döds-trött!!  I-O
Jag vaknade väl vid ett tiden eller så, men inte Rulle... som vanligt. Vi kom väl upp ur sängen fram mot tretiden, åt Lunch/middag och for till Micke och Madde för att titta på Film.
Det blev I Am Legend och Beowulf

I Am Legend var mysko men ganska ok, och Beowulf var riktigt dålig... (förutom det hela med den nordiska mytologin) :-/
Halv elva for vi hem och sov.
måndag morgon kl 8 klev jag upp (Rulle hade klivit upp och åkt till jobbet vid halv sju)  Tog bussen fem över 9 till Hudik och gick till Hälsocentralen, fick antibiotika för min urinvägsinfektion och träffade Magda för att fika efter det.

Det var nog allt..
Tack för idag, slut för idag!!

Kram//Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra,bra!!!
Uppdatera bloggen;)

2008-01-28 @ 22:09:50
Postat av: Angelica

Oj, vilken helg! Ont i magen o urinvägsinflamation. Låter inte kul. Låter kul med allt festande iaf o sovande hihi. Kramen!

2008-01-30 @ 15:29:39
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0