20080506 - helgen

Nu i långhelgen har jag haft det skoj! :)
Sista april grillade jag med grannarna i Idenor till middag, sen hängde jag med Mirja på kvällen, vi gjorde iordning oss för en utekväll och drack lite cider.
Vid nio-tiden ungefär kom Magda också förbi och förfestade med oss. Vi snackade en massa strunt och hade det bra! :)


 Mirja och jag, oj oj, va snygga vi är!! ;)


Brudarna! :)


Vid tio/halv elva gick vi ner på Bockarna och shakeade ass!!! :) Dansade och hade det hur kul som helst!
Senare på natten gick Magda och jag (Mirja stannade kvar på Bockarna med sina grabbar) hem till mig och åt en nattmacka, tok-gott!!


Så här såg det ut nästa dag när jag vaknade. haha!




Sov skönt på natten och klev upp nästa dag och gick till Amandas pizzeria. Mirja, Magda och jag åt "dagen efter" mat och skvallrade om kvällen innan! ;)


Fredagen for jag och syster-yster Karin iväg till Sundsvall på Shoppingtur! :) Jag köpte en Luvtröja med vid hals (sköööön!!), vattensulor, balkongs-blommlåda, pysselgrejor mm.
Vi hade en tokhärlig dag med mycket gott att äta och måååånga skratt! :D

Vi åkte hem därifrån vid fyra-tiden ungefär och när jag kom hem var det bara att springa nästan direkt till bussen mot Ljusdal.
Äntligen fick jag träffa Rulle, som jag inte sett sedan Söndagen!!! Det var en härlig återförening! ;) ;D
Vi åt middag (sent, vid typ åtta) och åkte sedan till Micke och Madde. Vi satt där ett tag och kollade på film och snackade, men vid ett var jag så trött så att ögonen nästan gick i kors, så då for vi hem och sov.

Nästa dag var vädret rena sommaren så vi gick till en park i närheten av Rulles Lägenhet efter frukosten. Där träffade vi Linda och Krister och satt där på en filt ett tag och bara mådde bra! :)
Sen spelade vi lite Hack-e-sack (eller hur det stavas), första gången för mig. Det var kul, men jag var inte speciellt duktig!! Haha! :D

Sen gick Rulle och jag  hem några timmar innan vi åkte till Lindas lägenhet. Köpte med oss Pizza och åt där innan vi satte oss ute på hennes gräsmatta och drack lite och lyssnade på musik. Vid sex-halv sju for vi iväg mot Hovra-stämman. Det var Rulle, jag, Linda, Krister, Jonas, Ulf, Kivi och Frida. Där hade vi det jätte mysigt!!! ^_^

Hälften av oss for hem vid tolv ungefär, jag frös och Rulle var trött så vi åkte då. Kom hem, slänge oss i soffan framför Terminator. Rulle somnade till lite och jag fick upp värmen :) Vi lade oss vid två ungefär.

Nästa dag vaknade vi sent, tolv-ett ungefär. Myste på hela dan, bara sölade omkring!! Härligt med sånna dagar ibland! :)
På kvällen kollade vi på film, Transformers, och pratade en massa om inget och allt.
Nästa dag, Måndag, klev jag upp samtidigt som Rulle, fem.. Tröööööött!! Åkte bussen hem kvart över sju, kom hem och matade katten innan jag gick på Mulle för att jobba heldag där. 9.30-17.30.

När jag kom hem åt jag middag och häckade ett tag framför datorn. Ringde och pratade med Mja om hennes äventyr med "storalillen" och sen ringde Rulle strax efter att jag lagt på med Mja. Pratade med honom också ett bra tag. Satte mig vid datorn igen och spelade lite spel innan jag lade mig. Och nu har jag vaknat, ätit frukost, spolat av mattan som katten kräkts på och nu sitter jag här.

Idag blir det jobb på Mulle vid fyra. Ska till Hudiksvallsbostäder sen en sväng å Rulle kommer ikväll! :)

Det var allt för den här gången!
Kram

Kommentarer
Postat av: Magda;)

Vad tusan??? Jag såg ju GRAVID ut på bilden!!! Vad var det jag sa??? Fy! TA BORT!!!! ;)

2008-05-06 @ 16:22:20
URL: http://snyggosexig.blogg.se
Postat av: Angelica

Låter som en helspeckad helg. Nästan lite avis.. Jag tänkte faktiskt oxå det magda sa! Haha! man ser väl extra tjock ut o de stor, men ack så bekäma kläder som finns nu!

2008-05-06 @ 20:35:16
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0