20080515 - Sex månader

Sex månader har Rulle och Jag varit tillsammans nu!!!!  :-0 :-)
Känns som längre på nåt vis och kortare på ett annat vis.. Kul är det iaf! :)

I onsdags åkte jag til Rulle i Ljusdal. Vi gick till Leksaksmagasinet (eller vad affärn heter..) och köpte en present till yngsta brorsdottern till Rulle, Tilda. Hon fick en liten rutschkana i två-års present och åkte på den heeeela kvällen! :) Kul att den var uppskattad! :D Det var gott med tårta och kakor iaf! :)

Nästa dag, Torsdag den 15:e, jobbade Rulle som vanligt. När han kom hem duschade vi en snabbis innan vi gick till restaurang Gamla Stan för att fira vår sexmånaders dag. Vi åt JÄTTEgod mat!!!! Kyckling-, fläsk- och oxfiléer med potatisklyftor och Tsatsiki.. *dreglar, vad gott det var!* Skålade och hade det bra! Åt efterrätt, Rulle tog en bananasplit och jag tog en chokladmousse. Det var lika tokgott det!!!!
Resten av kvällen myste vi på bara och hade det bra!


Här är lite kort från restaurangen:

Jag


Rulle


SKÅL till 6 mån.!!!




Det var allt om det!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Angelica

Aww, vad mysigt, maten lät underbart god! Avis!!

Köpte ni några presenter till varann? Det är så himla svårt tycker jag, så vi gör inte det. av ren lathet, i guess. hihi

2008-05-19 @ 11:30:50
URL: http://mittlivilondon.blogg.se
Postat av: Mirja

Grattis till 6 månader tillsammans :)
Vilken mysig middag ni hade då.

2008-05-19 @ 17:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0