20080519 - Helgen som gått

I helgen har det inte hänt så mycket, vart ganska lugnt och skönt! :)

På fredagen åkte vi från Rulle när han slutat jobba, duschat och packat. Vid halv sex ungefär.
I Hudik gick vi direkt på Bockarna och träffade mamma, pappa och Danne och åt pubmacka!!!! GOTT!! Där träffade vi Mirja en sväng också, innan hon skulle träffa grabben sin.
Vi kom väl hem vid nio/halv tio och häckade i soffan tills det var dax att sova.

Lördagen klev jag upp halv nio för att börja jobba på Mulle vid halv tio. Rulle sov väl till kl 13.00 ungefär och jag slutade två/halv tre. Så då kom han förbi och så gick vi på Jambo och åt lunch när jag var klar på Mulle.

På kvällen gick vi till Amandas för att träffa Ankan och Magda för att äta middag. Kul att få prata med Ankan lite!! :)
De skulle ut och dansa på Folkan senare på kvällen så jag och Rulle gick tillbaka hem och hade svullarkväll framför tv:n. Vi kollade på massor av avsnitt av Twin Peaks ända fram till halv 4 när jag höll på att svimma av trötthet! Bums i säng!! :)

Nästa dag (söndag) åkte vi på Kjelles och handlade lite blommor och sånt med Föräldrararna och Karin. Karin, Rule och jag gick sen och åt på Skutan innan vi for till Idenor och kollade igenom lite grejer vi har där sen vi var barn. Måste rensa nu när mamma och pappa ska flytta och Danne ska ta över huset.. MYCKET att gå igenom.. speciellt för mig som var samlare och sparare nr. 1 när jag var liten!!! :D :D

På kvällen kollade vi på Hitta Nemo innan vi gick och lade oss.

Imorse åkte Rulle kl 6 till Stockholm.. För att sedan han hämtat upp sin chef fortsätta ända till Lund.. Han kommer inte hem för ens till helgen.. :-/ :(
Men men, jag får försöka överleva! ;) ;D

Idag ska jag träffa Mja en sväng på stan!
Och Tea.. :( Så sorgligt!! ;( Men hon hade ett fantastiskt bra och långt och härligt liv iaf, man får tänka på det!!

Det var nog allt för den här gången.
Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, gud vad med grejer man läre ha hemma hos mamma.. Längtar inte till den dagen kommer. Men skolsaker måste man ju nästan bara spara!!

Åh, jag vill oxå träffa Ankan. Jag tror jag saknar henne mest på nåt vis. Mailar väldigt sällan, o ingen blogg har hon heller. Så man får lixom aldrig höra vad som händer. Hon känns extra långt bort!! :O(

Kramkram!

2008-05-19 @ 13:57:31
URL: http://mittlivilondon.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag tror det är 27 dagar tills vi ses på festen iaf! Men bara 23 dagar tills vi landar igen! Vi ska se til att se mer, massor mer!

Syrrar smsa idag o mådde bra, så ingen bäbis nu heller. :O( Moster längtar ju!

2008-05-19 @ 15:07:12
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0