20080520 - Gårdagen

Igår åkte ju Rulle ner till Stockholm för att hämta chefen och sedan fortsätta till Lund..
Jag ringde honom vid tre-tiden och pratade med honom och hörde var de var (nedanför Norrköping), hur lång tid de hade kvar att köra (lääänge, kommer inte fram förens sent ivkäll). var de skulle sova (på vandrarhem) och fick höra att de inte ätit nån lunch men att de stannat på en mack och köpt en korv och en kaffe var.

Jag sätter mig vid datorn och donar lite med Scrapblog (resultatet kan ni se längre ner)
En timme senare ringer det på dörren och jag tänker: "det är pappa som kommer". Han skulle skjutsa mig fram och tillbaka till Kjelles för att byta tre krukor som jag köpt i fel storlek dagen innan.
När jag öppnar dörren ser jag bara en framsträckt chupa-chup klubba först, men sedan ser jag en flinande Rulle bakom!!! GISSA OM JAG VART GLAD!!!!!????!?!!?! Och förvånad!!!!!!

Den luringen hade "undanhållit" sanningen och hade inte alls suttit i bilen med sin chef på väg till Lund, utan var på väg hem när jag pratade med honom!!!

Det var när han hade kommit ner till Sthlm som hans chef hade berättat att de inte kunde fixa värmepannan nere i Lund, det var för kallt för det. Men han hade fått med sig nya grejer och ritningar som han kunde jobba med den här veckan, så efter det hade han åkt tillbaka och kom och överraskade mig! :-)

Vi handlade, åt och myste sedan i soffan framför två Twin Peaks-avsnitt. Vid halvtio-tiden åkte han hem till Ljusdal för att sova och jag kikade en stund på tv innan jag gick och lade mig.


Idag bar det iväg till AF kl 9.. Det hade det vanliga att säga.. Inget viktigt!! :D :D
Efter det gick jag till Mulle Meck och fick sommarchemat. Fick färre tider än jag hoppats.. :-/ Men men, man tar det man får! Sen fikade jag på Dackås med mamma och solade på Brunos innan jag gick hem och planterade blommorna jag köpte på Kjelles i min fina balkong-blomlåda! :) Ojojoj, va fint det blev! :-)

Det var allt!

kram


Läng till min scrapblog: http://www.scrapblog.com/0CABE0C1-961F/7A0E1645-4011
Här kommer några av bilderna jag skapat på Scrapblog:

image30


image31


image32


image33

Kommentarer
Postat av: Angelica

Luriga pojkar tycker vi om! *mys* Visst blir man beroende av det där scrapingen?? Jag har håll mig ifrån det där nu när osmin varit hemma, jobbigt!!

2008-05-20 @ 19:54:28
URL: http://mittlivilondon.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0