20080526 - helgen som gått

Onsdagen, torsdagen och fredagen jobbade jag lunchtimmarna på Mulle så det var lugna dagar. Fredagen åkte jag till Ljudsal direkt efter jobbet kl 14.25. Rulle duschade och sen gick vi å handlade lite grejer till middagen, åt hemgjorda potatisklyftor och kycklingfilé med Tsatsiki.

Efter det åkte vi till Ingemar, Rulles brorsa, som fyllde år (tror han blev 36 eller 37 eller nåt sånt).  Vi fick tårta och kakor på deras nyingladsade altan. Jättemysigt, men kyligt! Åkte hem sedan och klädde på mig llite mer, ringde och grattade Mja som fyllde 22 just den dagen!! GRATTSI!!! :) Sen for vi till Micke och Madde och spelade lite kort och snackade ett tag, innan vi åkte iväg en sväng i deras nyköpta amerikanare, en Ford... Ford... Vad hette den nu då??!?!?! :( Har glömt! Den är jätte fin iaf! :) Sen åkte vi hem och sov vid ett-tiden, jag höll på att somna stående.. hihi!

Lördagen, när Rulle äntligen vaknat, åkte vi till Hudik, gick på stan och åt glass, träffade Ankan å Magda på Möljen en sväng. Vi gick hem å slappade lite innan vi gick till Kinarestauranden vid sju. Åt GongBao kyckling, gott!!! :P Sen gick vi hem igen för att ha fest för Mja som, som sagt, fyllt år precis. Hade jätteskoj tills vi kom in på Stadt.. Där spelade de skit-musik och hade bara övervåningen öppen fast det var masssor av folk. Trångt och bara fulla odrägliga såttingar i 18-årsåldern.. :/ Men vi stannade och tog en drink innan vi gick på Hoppes och åt. Gick hem och somnade direkt efter det. Mja å jag konstaterade att vi har blivit för gamla för det nya stadt.. Tråkig musik och BARA 18-åringar där nu för tiden.. Det blir bockarna på fredagar hädanefter!!! :D

Födelsedagsbarnet och Yaya:
image34

Brudarna!!


Gänget i soffan framför Eurovision Song Contest:





På söndagen for vi till farmor och fikade vid ett och sen till Idenor och fikade lite mer morsdags-fika där medans mamma skrapade alla de lotter hon fått av mig och Karin. Vart två vinster iaf!
Vi handlade och for hem. Rulle mådde inget bra så han lade sig och sov på soffan ett tag medans jag lagade middag. Sen satt vi i soffan och kollade på Twin Peaks resten av kvällen, Rulle stackarn hade feber och mådde inte alls bra.. :-/

Måndag åkte Rulle hem tidigt, tidigt på morgonen för att mata hästarna å lägga sig i sin egen säng å kurera sig. Jag klev upp vid halv ni för att jobba heldag på Mulle.
Träffade Mja och Magda på lunchen och åt hur god mat som helst på Bankokkajen! :)
Slutade 17.30 och nu sitter jag här.

Det var nog allt för den här gången!
Kram


Kommentarer
Postat av: Angelica

Oj vad man missar grejer där hemma. Känns riktigt orättvist nu när Ankan kommer hem hela tiden! Kan inte säga att jag saknat Stadt dock..Hemma fester tycker jag om! hihi Men vart var Magda?
Kramkram!

2008-05-27 @ 12:07:34
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0