09-04-22 .. Oj, nu har jag fyllt år också!! :)

För två dagar sen fyllde jag 23. Jag hade nästan glömt bort att jag skulle fylla år det här året också!

På söndagen städade Rulle och jag som dårar här i lägenheten (nu ser det tyvärr ut precis som det gjorde innan.. om inte värre) och så kom underbara svärmor Lena på eftermiddagen och grattade mig. Av henne fick jag dricksglas, en jättefin krukväxt med oreanga blommor, Dumlekola, en skalare och pengar. Hon är för snäll hon!! :)

På måndagen vaknade jag av att det var någon som kom in i sovrummet och sjöng. Det var Rulle som kom med en chokladboll, tre paket och ett tänt stearinljus på ett fat. Jag tyckte det var så sött och så snällt att jag höll på att ojja ihjäl mig över det!! :D

Efter det begav jag mig till skolan där jag fick en fin liten födelsedagssång från Therese och en massa grattis från mina skolkamrater, jag blev jätteglad! :)

När jag kom hem igen skalade jag potatis och kokade till alla som skulle komma och äta. Sen kom alla nästan samtidigt; Mamma (inte pappa för han var så förkyld stackarn), Karin, Danne, Farmor, Jenni med Östen, Eric, Christin och Calle, Gun och Janne. Alla vi hann knappt äta klart innan det var dax för fika och ännu fler besökare: Rulles bröder Ingemar och Thony med Helene, Einar och Eden kom också på fika! :)

Jag kan säga att det var REJÄLT trångt här ett tag!! :D


Presenter jag fick:

Rulle - Ett tok-fint halsband, örhängen (som gjorde ont, så jag måste tyvärr byta dem på fredag ;( Inte kul ), en katt-stämpel, en skär-kniv till Scrapbook och pennor i tre olika storlekar.
Mamma och Pappa - En liten bords-strykbräda, en elvisp med bunke som sitter fast och tulpaner.
Danne - Lotter, som jag faktiskt vann 20 kr på! :)
Karin - Scrapbook-album, Scrapbooktillbehör, Tulpanvas och ett helt otroligt fint hemmagjort grattis-kort.
Farmor - Tulpanbukett :)
Jenni med familj - Ett jättefint luffarschack i sten, ett riktigt prydnadsspel!
Gun och Janne - Pengar och blommor
Ingemar och Tony med familjer - Ett presentkort på manikyr hos Colorbox (Jättekul!! Har aldrig testat på något sådant förr!!!)

Missade jag någon?? Tror inte det!


Det var väl allt för nu.

På Fredag blir det ialla fall ett hejdundrandes födelsedagskalas här hemma!!! :)

Kramar




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0