09-04-28 .. Härlig helg!! :)

Åh, vilket härligt väder det var i helgen!!
 
Men jag kanske ska börja med att berätta om födelsedagsfesten i fredags.

Eller; först och främst åkte vi motorcykel till Sundsvall för att gå på vårmässan på fredag dag. Kul! :) Men vi köpte inte så mycket.. det var mycket färre (och tråkigare) utställare i år än vad det var förr året. Rulle köpte nåt han kan smörja in skinnjackan med och jag köpte godisremmar. Men det var allt.. Det var härligt att åka motorcykel i alla fall!!!

Jo, på festen var det hur kul som helst och det var många som kom och grattade mig och partajjade! :)  Det var Mirja, Ica, Osmin, Micke, Madde, Sandra, Li, Putte, Magda och Linus. Också Rulle och jag förstås! ^_^ Gissa om katterna var förvirrade av alla skor att lukta på!

Vid elva-tiden begav vi oss ner till Bockarna, dansade och drack drinkar. Det var väldigt mycket folk och helt sjukt kvavt så man höll på att dö efter bara ett litet tag på dansgolvet! Det är tur att man kan gå ut och ta luft!!! Vi hade iaf skitkul!!!När vi dansat klart så gick Li, Putte, Mirja, Rulle och jag till Hoppes för att äta en natt-burgare. Sen traskade Rulle och jag hem och nästan ramlade i säng av trötthet.

 Ica, Madde och Micke.. Fyll-skallar!! :D

Födelsedagspuss av min Rulle-bulle-man!! ;)  :D

Jag, Mja och Ica har skoj på dansgolvet

Micke, Madde och Sandra

 Li och Putte och deras kompis.. minns inte vad han heter..


På lördagen var det ljuuuuuvligt väder! Jag tvingade upp Rulle ur sängen vid tolv/halv ett och skyndade ner mot stan när han gjort sig iordning. Vi satte oss först i biblioteksparken och solade, sen köpte vi glass och åt den vid sjöbodarna på möljen. Gott!  På eftermiddagen/kvällen gick vi hem och hämtade bilen och for för att leta grill. Hittade tillslut en på OK. Handlade kol och mat på Ica sen begav vi oss hem för att få i oss lite grillad middag. GOTT!!!  :-d

Söndagen var också jättefin så Rulle och jag gick ut för att byta däck på jobb-bilen och fixa med motorcykeln. Sen satt vi ett tag i solen och slappade innan vi grillade lite till på kvällen! Det är bra med grill!! :D

Idag var sista dagen på skolan.. känns konstigt..
Nu har vi bara en hemtenta i Marknadsföring och Examensarbetet kvar.. Wooooosh säger det bara så är det avslutning (5/6-09). Känns väldigt konstigt alltihopa!

Det var nog allt för den här gången! :)
Kram




.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Här é det bara bra.. Håller på att byta lägenhet, så det é fullt upp=). è tillbaka i hemtjänsten och får nu jobba heltid om jag vill, men blir bara 90 procent över sommaren. Har ni haft sista dagen i skolan nu??..fy så fort det går.. Vad gör du för examensarbete då?



Kram

2009-04-28 @ 21:24:16
Postat av: Lina

Hej! Här é det bara bra.. Håller på att byta lägenhet, så det é fullt upp=). è tillbaka i hemtjänsten och får nu jobba heltid om jag vill, men blir bara 90 procent över sommaren. Har ni haft sista dagen i skolan nu??..fy så fort det går.. Vad gör du för examensarbete då?



Kram

2009-04-28 @ 21:24:39
URL: http://zincriosa.blogg.se/
Postat av: Mirja

Ja va skönt det var i lördags, värme och sol.. och va kul vi hade det på Fredagen, kul kul! kram

2009-04-29 @ 00:43:48
Postat av: Angelica

Jag ser ju ut som, ja.. jag vet inte vad, men ni andra posar ju som modeler.. jaja.. pussen

2009-04-29 @ 09:05:48
URL: http://mittlivilondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0