2009-04-15 ... Trött

Jag är jättetrött!

Hatar när jag inte får sova på nätterna!!
Vad beror det på? Jag fattar inte.. Det kommer och går i olika perioder.
Det var ändå ganska längesen nu, fram till i förrgår.

Inatt har jag sovit max 20-30 minuter.. Slumrade till i ungefär en timme vid nio tiden, men det hjälpte inte mycket. Jag känner mig som en vandrande zombie just nu.

Har bara varit hemma och läst bok idag, Harry Potter och Dödsrelikerna (sista boken). Igår blev jag klar med den sjätte boken; Harry Potter och Halvblodsprinsen. Den bästa i serien om nån frågar mig! Men Dödsrelikerna är inte fyskam den heller! :) Det måste vara tredje eller fjärde gången jag läser igenom Potter-serien nu och de är fortfarande lika spännande! :) Speciellt de två sista!!
   


Nu sitter jag och väntar på Rulle som fortfarande inte kommit hem och jag är så hungrig!! Men vill vänta med middagen tills han kommer, det är ju så tråkigt att äta ensam!

Ha det bra!





.

Kommentarer
Postat av: Mirja

Ja visst var det en fin färg! Jag tror att i ditt mörka hår skulle den se mycket bra ut. Du får önska i födelsepresent hehe!

2009-04-16 @ 01:44:32
URL: http://purpledays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0