2009-04-18 .. Veckan och helgen

Jag försöker så sakteliga ta mig upp ur sömnlöshetens svarta hål.. ;)

Rulle har tyvärr snarkat som en bandsåg hela veckan/helgen och jag har självklart inte kunnat somna om efter det. Men jag har sovit dåligt även när han inte snarkat, ska erkännas, jag kan inte få någon ro att somna in.. Jag sov med öronproppar inatt, så det känns lite, lite bättre nu.

Jobbade på Mulle idag, med Li. Vi har så roligt varenda gång vi jobbar ihop!! :) Och idag hade vår vanliga snusk-lördag när vi bara pratar tok och snusk och fular oss så mycket vi bara kan! :D

Efter det var Rulle och jag på Hot Chili innan vi gick och kollade på en lägenhet. En jättefin trea på skeppargatan.
"DÄR VILL JAG BO!! Jag tänker inte bo någon annanstans!!"
utropade jag när vi kollat klart, vilket jag vet kommer att få mig att bli jätte jätte ledsen när vi får reda på att vi inte får den.. Men jag kännde direkt att det var hemma! Svårt att förklara känslan, men det var där jag hörde hemma på nåt vis. Men vi har inte så mycket poäng i Hudiksvallsbostäder än så det är ganska säkert att vi inte får den.. Om inte alla andra tackar nej och det är ju inte så troligt, tyvärr, för det var en helt nyrenoverad, ljus och tokfin lägenhet!

Efter det åkte vi till Njutånger för att gratta Christin. Tårta och kakor och lite hopp i studsmattan, skoj! :)

Just nu fixar Rulle med sommardäck på bilen och jag har bakat till min födelsedag på måndag, kakor i massor! :P

Ikväll blir det nog Manis med Danne :)

Kramar




.

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

ska ni flytta??

2009-04-22 @ 19:05:22
URL: http://annarullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0