10/8 .. Har försökt fixa jeansen


Idag gick jag till KappAhl i tron på att jag skulle jobba.. När jag kommer dit har jag blivit borttagen från schemat.. Utan att jag blivit meddelad om det.. Tråkigt!! :-/

Så jag gick en sväng på stan istället. Gick upp på AF också. Nu är jag inskriven där igen.. :-/

Sen träffade jag mamma och vi kikade i några affärer.
På Indiska hittade jag ett fotoalbum där jag kan klistra in mina scrapbook bilder, samt ett set med sex stycken röda glas-underlägg till vardagsrummet! :)

På Gina hittade jag tre par trosor. Vanliga svarta bara, hoppas de är sköna! Men det tror jag nog, det brukar de vara!

Kameran är på laddning så jag kan inte visa tyvärr..


Nu ikväll har jag försökt fixa mina jeans.  De blev nedstänkta med batik-färg när jag jobbade på Mulle Meck för ganska länge sen. Tänkte jag kunde få dem att se lite "slitna" ut, men det är svårt.. Har suttit och sandpapprat dem hur länge som helst. Det blev ok.. Ska sätta dit ett tyg under också, blir nog bättre då!


Det var allt för den här gången!
Over and Out!!!!


Kram




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0