11/8 .. En kväll hos Ankan


Det blev en riktigt trevlig kväll hemma hos Anna-Karin (Ankan) idag!  :)

Först åt vi lite plockmat och ost och kex, sen fick vi choklad-doppade jordgubbar till efterrätt! Mums!!

Efter det så spelade vi Alfapet. Det var första gången för mig och det gick faktiskt riktigt bra! :) Jag och Angelica var i ett lag och vi vann!! *yay*

Här kommer lite kort från kvällen:

Mirja och Ankan i djupa funderingar


Ica och jag var glada, för vi hade så mycket poäng! :)


Cilla med söta kattungen Meja


Vårt fina bräde
Kolla in det långa ordet på mitten; PISTASCH. Det var det jag som kom på!!! :) *
stolt*


Nu blir det bums i säng, jag är trötter!!!!

God natt till er alla! :)


Kram




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0