12/8 Utrotaren kommer!!!


Godmorgon!

Vaknade av att telefonen ringde vid åtta imorse. Det var skadedjursbekämpningen (eller vad man kallar dem egentligen) som vill komma och utrota mina äckliga tvestjärtar som springer här längs golven..  Tack gode gud!!!! Det är så obehagligt att sätta sig i soffan när man vet att det mycket väl kan komma ännu ett sånt där äckligt monster krypandes... *ryser* 

Jag tjuter som en mistlur varje gång jag ser en (fråga Rulle, han hade äran att prata med mig i telefonen en av gångerna). Grannarna måste undra vad det är som händer här inne.. Haha!

Enda nackdelen är att mina små älskligs-katter måste bo någon annanstans i någon dag eller två.. :( Jag får bita ihop och försöka överleva utan dem.  Bara jag får bort de äckliga små tvestjärts-monstren så är jag nöjd! Och det är nog Cosmos och Leia också tror jag.




Dessutom får de nog det bra hos mamma och pappa så det är jag inte orolig över! Men det kommer vara tomt utan dem!


Idag jobbar jag inte. Känns konstigt, när man jobbat nästan varje dag hela sommaren och nu så blir det ingenting efter den här helgen.. Blä för arbetslöshet!!!! Jag trodde jag skulle komma ifrån det nu efter utbildningen.. men icke. Tillbaka på Arbetsförmedlingen med mig bara.


Hoppas det blir fin-väder idag iaf. Jag vill bada!!!!! badabadabadabadabada! :) :)

Ikväll blir det ljusparty hos Ica, och så kommer Rulle-mannen och hälsar på mig! <3  Då blir jag riktigt glad! Både vänner, väldoftande ljus och Jan Larsson! :D


Det var väl allt för den här gången!
Kram på er!



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0