13/8 Manis ikväll! :P


Ikväll blir det middag på Manis med Rulle-mannen <3 Det ska bli gott!

Utrotaren har varit här idag och jag utrymde lokalen i fyra timmar efteråt precis som han sa att man skulle göra. Då gick jag och hälsade på mina älsklingar som bor hos mamma och pappa medans giftet ligger kvar här. Jag längtar till imorgon eftermiddag då jag får hämta hem dem igen! ^_^

Tur att jag har Rulle att mysa i soffan med nu när jag inte har några katter att krama på!


Imorgon blir det jobb 10-14 på KappAhl, sen hämtar vi katterna och efter det är det bowling och grillning med polarna! :)
Det ska bli kul!!!


Det var allt för idag! :)

Kramar



.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Emma, vad roligt att du har en blogg. Älskar att läsa bloggar så nu har jag hittat en till jag kommer följa, och Erik blir bara gladare och gladare för varje ny jag börjar läsa ;)



Roligt att du och Rulle är tillsammans igen, ni verkar vara ett så gulligt par :)



Kram Ida

2009-08-14 @ 08:57:31
URL: http://adi89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0