23/8 .. Härlig helg! :)


Jag har haft en helt underbar helg! :)

I torsdags kom Rulle till mig på kvällen efter att han slutat jobba. Vi åt middag och bara myste. Trevligt! :)

På fredagen bar det iväg till AF för min del.. mindre skoj.. Men jag fick äntligen prata med Bosse, det var skönt iaf! Rulle for då iväg till Dahl (tror jag) och fixade lite grejer till jobbet. Han kom och plockade upp mig när jag var klar på AF och då åkte vi tillbaka hem för att hämta Cosmos och Leia. Katterna skulle få bo hos mamma och pappa under helgen eftersom jag följde med Rulle till Ljusdal.

När vi lämnat av dem och jag pussat lite extra på dem och våndats lite över att lämna dem så for vi iväg mot Ljusdal. Efter lite fix och trix från Rulle kom vi äntligen iväg för att gratta Linda (Rulles brorsas fru). Vi fick jätte goda kakor och trevligt sällskap! :)

Efter det for vi en sväng till svärmor och svärfar för att hämta lite post. När vi äntligen kom hem slocknade vi båda två av trötthet på soffan. Vi vaknade kanske vid halv sju och var hungriga så vi åkte ner på kinarestaurangen i hällregnet för att äta något gott.

Maten var hur god som helst och vi åt så mycket att vi inte orkade någon efterrätt, men de vid bordet brevid fick in sina precis när vi skulle gå och då såg jag att de fick sådana små "prarasoll" i sina banana-split.
"Åh, sånna parasoll är så söta! Jag vill också ha efterrätt, bara för att få ett sånt!!" Hävde jag ur mig bara i förbifarten. När vi gick fram och betalade så frågar Rulle servitören om vi inte kan få två sådana "efterrätts-parasoll", bara för min skull!!! GISSA om jag blev lycklig!!! Hur gó kan man vara?? :) :)   Han är bäst i värden! ^_^




På kvällen åkte vi till Micke och Madde för att kolla på film. Det blev "Fast and Furious" med Vin Diesel. Vi åt chips och dip och gosade med båda katterna och söta vovven! :)


Nästa dag, lördag, var vi ut på köpingen i Ljusdal. Det fanns lite affärer att kika i. Vi satte oss på ett fik, Finess hette det, och jag åt en tok-god kaka som hette Toblerone biskvi. JISSES va god den var!! Hade kunnat äta hur många som helst! :)

Efter det for vi hem och hämtade träningskläderna och begav oss  till Rulles brorsa Tonys gym, Pace gym. Det var hur kul som helst att vara där! De har olika maskiner för varje muskel-grupp och de spelar musik i intervaller så varje maskin blir som en station som man är vid i 2x45 sek. Roligast var helt klart rodd-maskinen och boxnings-säcken!!!! :)

 Efter det for vi till Forsa för att gratta Ingela på 25-årsdagen. Vi grillade, pratade och hade det kul! :)

Vi åkte hem till mig vid halv-elva tiden och slöade i soffan framför Mario Kart. Vi klarade äntligen den sista Cupen på 150cc och fick då en ny typ av banor att köra, där allt är spegelvänt!! :O :) Jättekul, men jättesvårt!


Imorse klev Rulle upp vid sex-tiden eftersom han skulle iväg till Gesunda och cykla downhill. Jag var upp och kissade men somnade om på en gång... Och sov.. och sov... och sov, ända till halv tolv!!! :O DET var längesen!! Skönt!

Idag hämtade jag katterna hos mamma och pappa, hämtade ljusen från Ica (som jag beställde på Partylite-kvällen), städade som en tok och sen kom Karin hit och åt middag! :) Vi åt pizza, spelade kort, spelade Yatzy, spelade Freekstyle på min PS2 och tillsist tittade vi på Svansjön innan hon måste hem och sova. Mysigt hade vi det! :)


Haha, Karin och jag!! Radarparet!!



Som sagt; en riktigt härlig helg!!! =)



Det var allt,
Over and out


Kramar



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0