2/8 .. Helgen *uppdaterad*

Det var dax för födelsedagsfest i fredags!
Magda fyllde 23! :) Och jag har inte en enda bild på henne.. inte ens från när vi var hemma hos henne och förfestade.. Ooops!! :-/

Men det blev några bilder från Manis:
  
Rulle <3                                  Jag och brorsan
  
Osmin och Ica                         Mja hade tråkigt och gick till Bockarna


Efter Manis gick vi till Bockarna och träffade resten av födelsedags-praty gänget. Vi dansade och hade skoj. Vi träffade Weppe, alltid lika galen!! :D
På vägen hem genade Rulle och jag.. vad ska man säga.. Genvägar är senvägar, och vi båda var dyngsura i skor och byxben! Haha!

Lördagen var det dax för  <3 Ingela och Andreas <3  bröllop!!!! :) Det var hur mysigt som helst!! Jag längtar tills jag också får gifta mig!! ;) Och festen efteråt var också mysig, maten var god och sällskapet trevligt! :)   Bilder kommer snart!!!

På kvällen hämtade Rulle mig och vi for till Ljusdal. Jag lånade hans dusch sen slocknade jag i soffan (Förlåt Rulle!!!). Jag tvär-däckade! Jag minns ingenting från filmen, jag var tillochmed så trött att jag knappt minns att jag kröp ner i sängen när Rulle sa åt mig att gå å sova! hihi!

Jag vaknade kvart över elva, utvilad och välmående! :) Vi åt frukost och for sedan mot Hudik, i tron på att det skulle vara finare och "badvänligare" väder längs kusten.. Tji fick vi. Inte för ens vid tre-fyra började det spricka upp ordentligt. Då passade vi på att fara till Maln och få lite sol! :)

Bilder:
  
 
  
 


Vi for hem och grillade till middag. Gott!!

Cosmos var på goshumör och lade sig på Rulles axel och myste! ^_^ Mina go' grabbar!



Det var nog allt för idag!
Kramar




.

UPPDATERING!!!

Här kommer lite bilder från brölloppet:
 
Det ljuvliga brudparet

 
Utanför kyrkan

 
Bröllopstårtan




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0