31/8 -09 .. Tvätt


Idag tvättar jag för fullt! Det är riktigt mycket tvätt nu! Och eftersom Rulle är här hela veckan så har ju han tvätt också, så då blir det ju ännu mer! :O  Tur att det finns två maskiner, det gör att jag borde hinna tvätta klart allt! =)

Annars har Vaktmästaren varit här idag och fixat lampan i badrummet, som stått och blinkat sedan fredag kväll/lördag morgon. Han hjälpte mig få fart i avloppet under badkaret som rann så sakta och fixade tätningslisterna i fönstret i vardagsrummet.

Mer än så har inte hänt. Men snart är det dags för Markna'n här i Hudik!! Härligt!! Jag längtar, det är alltid lika skoj att gå och titta i alla stånden och åka karuseller och äta massor av onyttigheter! hihi ^_^


 Nu ska jag springa ner till tvättstugan!

Kramar





.

Kommentarer
Postat av: amanda janson

heej!

Håret blir platt iallfall:) har inte riktigt lärt mig själv att göra lockarna men när mamma fixade det så blev det bra.

Men ja, den funkade bra:)

Kramkram

2009-08-31 @ 15:45:43
URL: http://amndaajansn.blogg.se/
Postat av: amanda janson

heej!

Håret blir platt iallfall:) har inte riktigt lärt mig själv att göra lockarna men när mamma fixade det så blev det bra.

Men ja, den funkade bra:)

Kramkram

2009-08-31 @ 15:45:47
URL: http://amndaajansn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0