4/8 .. *suck*

Nä, nu är jag less..
Jag måste köpa mig en ny kamera!!! Min dumma gick ju sönder. Ska kanske gå å kika på stan imorgon om jag hittar någon.

Har tittat på två st. tidigare. Men den ena var ganska otymplig och stor (som den jag har) och den andra hade tousch-screen och det är jag mäkta misstänksam mot. Hur lätt går inte en sån sönder? Och hur lätt är det inte att trycka fel? Och hur dåligt kommer det inte synas på skärmen vad man trycker på när man är ute i solen?? Man ser ju knappt nåt på den kameran jag har nu.

Vet inte.. men jag ska som sgt kika på vad som finns! =)

Ikväll har jag tvättat som en dåre!! Men jag hann klart allt innan min tvätt-tid tog slut iaf! Nu sitter jag här samtidigt som nyheterna är på i bakgrunden.

Ska nog sätta mig och spela lite Mario Galaxy på mitt Wii nu.


That's all,
Over and out!


kram



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0