Arbetslöshetens tristess..


Jaha.. Nu är arbetslösheten här återigen.. :-/

Vad gör man när man är arbetslös??? Det är så sjukt tråkigt att bara sitta hemma och glo!!

Jag har haft att göra nu nästan varje dag i över ett år. Sommaren -08 jobbade jag, sen började jag skolan. Tog examen i juni och jobbade sen fram till nu i augusti.. Och nu då??? Jag håller på att bli tokig redan, och det är bara måndag!!!!

Jag har inga vänner att ringa till för att fråga om de vill umgås eftersom alla antingen pluggar eller jobbar och/eller bor långt långt bort...  Blä, va'  tråkigt jag kommer ha det!

Det är tur att jag får jobba lördag söndag iaf, men det är synd att alla vänner är lediga just då istället.. Sjutton!



Nä, nu ska jag inte klaga nåt mer, ursäkta!! :)

Kram på  er alla!



.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo,jag vet vad du menar:) From nästa v e d samma sak för mig så då får vi roa varandra:)

2009-08-24 @ 18:23:01
Postat av: Anonym

2009-08-24 @ 18:23:56
URL: http://magdalenabarsk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0