Härligt!


Vilken dag det blev idag! (:

Det började inte så bra, då jag vaknade av att grannen ovanför mig dammsugade väldigt våldsamt (nån måste ha varit arg där uppe) Men det blev bättre och bättre! (:

Jag klev upp, åt en liten frukost och sen låste jag lite bok. Jag köpte den i Ljusdal när jag var där i helgen och den är skriven av Dean Koontz (min favorit författare). Den heter Vansinne och är riktigt spännande!! Man känner själv hur paraniod man bir när man har läst i den, den är så välskriven!! (=

Vid ett gick jag och Magda ner på stan för att gå ett varv runt Lillfjär'n här i Hudik innan vi åt på Hot Chili. Jag tog Wokmix, hur gott som helst som vanligt!  Vi satt och pladdrade om allt från giftemål till barn-födande till arbetslöshet till filmkvällar!! hehe!

Efter det gick vi och kikade i några affärer på stan. Jag gick in på Fasett för att kolla om de hade fått in Irish Coffe-glasen som jag kollat på tidigare där; och det hade dem!!! Jag vart så lycklig så jag slet åt mig den enda kartongen som fanns kvar och gick och blå-höll den hela tiden vi var i affären. Det var ett set om fyra glas med fyra tillhörande sugrör för 229 kr. Det är riktigt billigt!! De andra glasen de hade där kostade tex 209 kr/st   eller 219 kr/par. Helt otrolig skillnad!! Och då får man inte ens med sugrör!! :O  Tur att jag hann innan de tog slut igen! (=

Klockan tre började jag på KappAhl. Jag stog i kassan i två timmar. Det var kul, alla kunder var så trevliga idag! Sen städade jag fint lite på barn och dam innan det var dax för stängning.

Efter det for jag och mamma och storhandlade på Ica. Det blev en hel del för mig! hihi! Men det behövdes kan jag lova! Jag köpte tillochmed tablettaskar till mig själv! Tuttifrutti och svarta katten blev det! (: Gottgott
 

Sen blev det pizzan som blev över från igår till middag. Hur gott som helst. :D  Och efter det har jag suttit i soffan eller framför datorn eller med näsan i en tidning och ätit mina små godisar! (:

Nyss pratade jag med  <3 Rulle-hjärtat <3  Nu får han komma hem snart!! Han är i Edsbyn och jobbar.. och jag längtar efter en kram från honom!! ^_^




God natt på er alla!
Over and out



kram





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0