Idag vart det bättre!! :)

Idag vart en lite bättre dag än igår, trevligt!

Jag började dagen med att ringa till Folktandvården, jag fick tid idag kl 15.00. Härligt! (:

Efter frukost och alla andra morgon-bestyr begav jag mig på cykel till Elgiganten för att leta färgpatron till min skrivare. De hade ingen hemma just då så jag trampade ner till Pappershuset istället. De hade inte heller någon till just min skrivare, men hon i kassan ringde till ett annat ställe; Svanströms, för att höra om de hade något. Det hade dem! (:

Så jag köpte mina scrapbookgrejer jag hittat där på pappershuset och trampade upp för hela backen förbi Lidl och in på Bergsjövägen. Där inne på industriområdet låg affären jag skulle till. Det var en väldigt trevlig man bakom kassan som gav mig lite rabatt eftersom jag hade måstat cykla hela vägen dit (=

Jag trampade hem och donade lite med scrapbookingen. Skrev ut bilder, klippte till biderna och experimenterade lite med hur min första sida skulle se ut. Efter det gjorde jag bulldegen klar och lät den jäsa medan jag åt lunch.

Vid kvart i tre vandrade jag neråt stan för att gå till tandläkaren och fixa min retainer som lossnade igår. Det gick väldigt fort och tandsköterskan jag fick komma till var väldigt trevlig, och framförallt snabb! Skönt! Inte behöve jag betala heller, eftersom det var så nyligen jag var där och satte tillbaka samma del av retainern. (=

När jag kom hem fortsatte jag baka mina fina bullar. Här kommer lite kort på spektaklet! (-;
 
Fullt upp i bakningen


Cosmos och Leia hjälpte till också! (;


Såhär glad var jag när jag bakade! hihi!!


Bullarna jäser en sista gång innan de åker in i ugnen


Min tröja vart ganska rejält mjölig, syns inte så bra på bilden dock..


Mina färdiga bullar! HUR GODA SOM HELST!!! =)


Sen kom mamma, pappa och Karin förbi på en fika. Bullarna fick topp-betyg!


Nu ska jag vänta på att Rulle ska komma så jag får äta middag och sen ännu fler bullar till efterrätt! hihi!




Det var allt för idag!




Kram på er alla!




.


Kommentarer
Postat av: A

Åhhh man kanske ska ta och svänga förbi nån dag!! hehehe.. Va duktig du är på fixa med saker och ting!! avis

Kram på rä! :D

2009-08-28 @ 18:02:22
URL: http://arianne.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mm bullar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0