Ingen bra dag idag.. :-/

Bläch, vilken dag! ;( 
Det började ganska bra med att KappAhl ringde och bad mig jobba idag. Men sen gick det inte alls särskilt bra resten av dagen..
 


Jag har haft helt otroligt ont i ryggen idag, det känns som om jag håller på att gå av på mitten. Jag hittade inte mitt praraply när jag gick hemifrån, men tänkte att jag kanske klarar mig undan regnet. Men när jag skulle hem från jobbet så ÖSTE det verkligen ner.. Kikade runt på KappAhl, men vi hade inga paralyer kvar. Bara en sort med stora, inte särkilt vackra, rosor på..

Jag sprang in på Guldsmeden och hittade tillslut ett helt vanligt svart paraply på HM för 79 kr. Jag vandrade hemåt i regnet. När jag kommer hem och öppnar posten har jag fått brev från försäkringskassan.. Jag får inget bostadsbidrag.. HUR ska jag nu få ihop till hyran??

Jag bestämmer mig för att ta ett bad med min onda rygg. Men efteråt när jag ska tömma ur vattnet blir det översvämmning i badrummet.. Det är något som täpper för avloppet under badkaret.. :( Jag satt där och grävde med en diskhandske, men det enda jag fick upp var lite hår. Jag når inte det som orsakar stoppet. :-/

När jag tvättat håret med balsam och tokat mig och klätt på mig morgonrocken lägger jag mig i soffan och äter några av mina tablettask-godisar som var kvar från igår.. Och då lossnar retainern från baksidan om en tand i nederkäken.. *suck* Nu måste jag ringa tandläkaren imorgon. Hoppas jag får en tid imorgon!! Eller iaf på fredag! Det är så jobbigt när den sitter löst. Det känns så obehagligt, som om hela tanden är lös eller nåt.

Jag längtar efter en riktigt stor kram från Rulle, man han jobbar i Edsbyn fortfarande, kommer inte hem för ens imorgon. Så jag har inte ens nån som kan trösta mig i mitt elände.  NÄ! Nu ska jag tillbaka till soffan och tycka synd om mig själv ett tag till innan jag tar mig i kragen och tänker positivt igen.. :)



Kram på er alla!





.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är nog bara du i denna värld som har sånna konstig dagar som du har, men enbart tok o krångel!! tycker synd om o kramar länge

2009-08-26 @ 21:35:31
URL: http://mittlivilondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0