Vilken lååång dag!


Idag vart en väldigt lång och tråkig dag. Dessutom har jag haft ont i huvudet sedan jag vaknade.. :-/

Men det positiva är att KappAhl ringde och jag ska få jobba imorgon! Iofs bara tre timmar, mellan tre och sex, Men det är alltid något! :)

Skulle ha tvättat också, men tvättstugan är som vanligt FULLBOKAD ända in på mitten av nästa vecka. Det är hopplöst att få tvätt-tid i det här huset! Tur att det inte är allt för akut då iaf! :)

Nu ska jag kika på Houston SPCA på Animal Planet. Det är ett riktigt bra program!

Jag förstår inte hur människor kan behandla djur på det viset.. Att de inte på alla sätt och vis försöker göra det som är bäst för sitt husdjur/boskap. Mina bäbisar är då bostskämda så det räcker!! hihi!



Kramar på er alla!





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0