2008-02-05 Sjuk... :(

I helgen hade jag det jättekul!
 På fredagen var vi först till Magda och åt och snackade. Det var Jag, Rulle, Mirja, Ica, Osmin, Magda och Linus.
Vi skrattade och pratade skit bara, sen bar det iväg i taxi till bockarna där vi dansade och drack goda drinkar! :)

 
Tjejerna på bockarna (killarna fick inte vara med på bild)


 
Rulle och jag skakar loss på dansgolvet


Rulle (den fyllskallen) kom på när vi var på väg hem att han skulle skjutsa mig bak på pakethållaren på en cyckel han hittat.. Behöver jag säga vad som hände????
Det enda jag kan nämna om det är att jag nu har två stoooora blåmärken, ett på låret (stort som min handflata) och ett på armbågen.. Men jag var ju också så dum att jag lät honom övertala mig att sätta mig där, så lite får jag ju skylla mig själv!! ;-)

På lördagen gick Rulle och jag en sväng på stan med syrran för att köpa en födelsedagspresent åt min mamma.
Vi hyrde film också, Dogma (som var mycket rolig!) och Flickan i källaren (som var den sämsta filmen jag någonsin sett!!!!).

Söndagen bar det iväg till Järvsöbacken för att lära mig lite mer snowboard. Gick faktiskt ok! :) Provade den långa liften, åkte på ett helt annat sätt än jag gjort förut och det gick faktiskt riktigt bra!! :) Kom upp helskinnad båda gångerna! :D
På eftermiddagen åkte vi till mamma och pappa för att gratta modern i förskott på hennes 49-årsdag (vilken egentligen var på måndagen). VI blev bjudna på både mat och tårta, gott!

Måndagen var jag tillbaka i skolan och Rulle åkte tillbaka till jobbet i fjällen.. Mycket tråkigt.
På lunchen gick jag, Carro och Matilda på en promenad. Var jätteskönt med frisk luft.. Men det var riktigt kallt!

Nästa dag när jag vaknade så hade jag ont i halsen men åkte till skolan ändå. På eftermiddagen, speciellt på vägen hem, vart jag mycket sämre med ont i huvudet och ännu mer ont i halsen.
På kvällen låg jag bara i soffan och blev bara sämre och sämre, så jag bestämde mig för att inte åka till skolan nästa dag.  Vilket jag är glad över för på onsdagen när jag vaknade så var febern hög och näsan gjorde jätteont och rann, halsen var förj*vlig och huvudet höll på att sprängas!

Idag, torsdag, är det likadant, imorse när jag vaknade hade jag ingen röst alls. Ringde till Rulle och lät som en stum kråka.. Undrar om han hörde någonting alls av vad jag försökte väsa ur mig?? ;-D

Till helgen ska vi till Ljusdal och gratta Rulles syster Anna som fyllde år för någon vecka sen. Nu är hon hemma från Skåne så då passar vi på! Får se om vi hinner till Kattis också, och kika på lilla Erik! ^_^ Hoppas det! :)

Det var väl allt för den här gången!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0