2009-02-09 ... Tänker

Hej hej!
I helgen blev det inte att vi åkte till Kattis, Sigge och Erik och hälsade på. Jag var fortfarande sjuk och ville inte smitta lillen.. Tråkigt.. Hoppas vi får fler tillfällen att hälsa på när jag är frisk!! :) På söndagen var allt lugnt och vi gjorde ingenting.. Skönt! :)

Idag var jag iväg till skolan.. Känns bättre i förkylningen nu, fast jag hostar fortfarande väldigt.. När jag kom hem tankade jag bilen och for sedan till Ica Kvantum för att handla lite till middagen. Det blev hemmagjord pizza, gott!! :)

Pratade nyss med Rulle.. Tänker på Lindas pappa. Hemskt att höra! :(   Får hoppas att Rulle får tag på henne så han kan prata med henne ikväll.

Vet inte vad mer jag ska skriva just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0