2009-02-23 ... Praktik

Hallå där! Här var det dax att uppdatera ser jag!!
Leia mår jättebra, hon far runt som en dåre precis som vanligt nu igen! :)
Och jag har börjat min praktik på KappAhl. Så kul att vara tillbaka, alla är så himla snälla där! Jag trivs som fisken i vattnet! Det jobbiga är att jag har 5 stoooora arbeten att göra till skolan nu under praktikveckorna.. Känns inte alls kul. Skulle ha börjat med ett, men.. orkar inte.. (hihi! Latast i världen, det är jag det!)

Hade kalas på Mulle igår, åh va kul!!! Det var en liten tjej som fyllde 6 år och hennes 8 kompisar. Gick hur bra som helst! Och tårtan var god! ;P

På lördagen var vi till mina föräldrar med syrran och åt middag och kollade på schlagern.. Jisses.. Vilket spektakel!! Röstningen är värdelös, det är som om de gör allt för att tjäna så mycket pengar som möjligt på oss. Jag har aldrig röstat och kommer aldrig rösta på det där! Helt sjukt.

Och i fredags var vi ju så klart på bockarna och åt pubmacka!!! GOTT!!!! Som jag hade längtat!

Det var väl allt för nu!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0