2009-01-26 Monday, bloody monday..

Vilken dag... *suck*
Idag har varit en sån där dag då man önskar att man inte hade vaknat alls.. överhuvudtaget.. någonsin!

Jag vaknade av att jag fick ett sms av en kurskamrat (som jag samåker med till sundsvall). Han sa att han skulle åka tåget istället för att åka bilen.. och tågen gick om en halvtimme!! *panik* Jag hade precis vaknat, inte gjort iordning matlådan eller mackorna till fikat eller någonting..

Men jag fick tillslut tag på Eva-Lena, den andra jag brukar åka med (hon är från Gävle och ska sova kvar där den här veckan eftersom det är en sån lång vecka för oss). Som tur var kunde jag åka med henne lite senare än tågtiden. Tog bilen, när jag gjort iordning allt klart, och parkerade den på Shell. Kom upp till skolan i Sundsvall och hade den allra värsta sortens tråkiga lektioner! :(

När vi skulle hem fick vi vänta i över en timme på att x-tåget skulle komma och när vi väl kom på tåget var det något fel på det och det kunde inte köra mer än 80 km/tim.. Gick jättesakta! Batteriet på telefonen dog så jag fick inte tag på pappa, så jag kunde inte be om skjuts upp till Shell för att hämta bilen. Jag fick stå och vänta på bussen i kylan och när jag kom hem tappade jag ut resterna av min matlåda på köksgolvet. Sen blev middagen aldrig varm så när den äntligen gick att äta fick jag stressa i mig den för att äntligen få skjuts med pappa till Shell..

Väl där var bilen översnöad så jag fick skrapa ut den från parkeringsplatsen, sen kom jag på att jag måsta tanka. Kom på Jet och tankluckan satt fast såklart.. Slog lite på den så att den lossnade (säg inget till Rulle ;-D ) och nu har jag äntligen kommit hem och sitter här.. och här ska jag sitta kvar så inget mer ondskefullt händer idag!!! :)

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken dag!!! Haha!! Men den var kul o läsa om;) I helgen så ses vi o har skoj!!!=)

2009-01-27 @ 15:48:07
Postat av: Ica

Ja, verkligen! Vilken dag! Hoppas du fick all olycka på en o samma dag så du slipper det nåt mer i år!



Osmin går i skolan o trivs, är jätteduktig, men har lite svårt med gramatiken, men efter bara fyra lektioner så tyker jag inte att han ska vara så gnälli! Han gör ett jättebra jobb!!

2009-01-27 @ 16:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0