10/7 .. Idag

Idag har jag jobbat på KappAhl. Mycket att göra som vanligt! :)

När jag kom hem och ätit middag kom Ica och Osmin förbi och tittade på film. Härligt! =D  Det var tänkt att vi skulle titta på Benjamin Button, men skivan bara hoppade, så vi tittade på Cars istället. Den är rolig den! :) *tractor-tipping*

Nu har de åkt hem för att sova ( trötta tant-angelica ;D ) och jag sitter här och lyssnar på Cornelis vreeswijk =)


I morgon blir det jobb på Mulle med Ida, det blir nog bra det! Och sen blir det dejt :) Kul, har aldrig blivit frågad på dejt förr! Och dessutom är det en hemlis vad vi ska hitta på, så det blir spännande!

Vi ska träffas och se hur det känns, om det går att reparera. Det känns ok än så länge iaf, så det är bra det.

:)


Kram

Det var allt för idag!  :)



.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, tänka sig, det spelar ingen roll om jag vakar kl 6 eller 11, lika supertrött iaf. Fast det är nog lättare att bli trött när man bara sitter o ser på film måste skylla på nåt Nu ska vi iväg på stan, ska bara fixa lite på internet först. Kramkram! (ha sååå kul på dejten! Vi tänker på dig!)

2009-07-11 @ 12:05:28
URL: http://mittlivilondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0