16/7 .. Datorn är tillbaka

Nu har jag varit och hämtat datorn från ComFuture, där den varit på uppdatering. Så ikväll när jag kommer hem från bion ska jag provspela Sims 3 för första gången! :)

Det har hänt en del sen senast jag skrev.
Jag var på dejt. Vi paddlade kanot och hade picnick på stranden i solnedgången. *mys*

I måndags åkte Cosmos och jag till veterinären för vaccination.

Och så har jag jobbat på som en liten galning. haha!

Och igår var det dax, Harry Potter och Halvblodsprinsen. Wiiiiihiiiii!!!! Nu har jag sett den!!
Jag, Li och Putte var på bio, åt popcorn och åt bilar och pratade igenom hela filmen. Vi viskade om vad som stämde överens med boken och vad som inte alls stämde. Vi hade riktigt skoj! :)

Min kamera vill inte fungera.. :( Så jag har inga bilder att bjuda på.. Tror det är dax att köpa en ny.. DYRT! :(

Aja, nu ska jag iväg och äta middag hos mamma och pappa, innan jag och Kakan ska på bion (ikväll igen) på Harry Potter (igen och igen och igen ska jag se den!!) :D


Over and out!

kram




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0