20/7 .. Helgen

Jag hade det hur skoj som helst i helgen! =)

Fredagen jobbade jag på KappAhl till 18.15, efter det träffade jag Rulle för att äta middag på Bockarna. Pubmacka är gott!! Sen degade vi framför tv:n resten av kvällen.

Lördagen klev jag upp klockan sju på morgonen.. HUA!!! VA TIDIGT!.. för att åka iväg till Forsa och kidnappa Ingela för hennes möhippa. Det var hur kul som helst!

Vi började med att äta hotell-frukost på Stadt sen gick vi till Borgarparken och hade en massa roliga lekar och femkamper. Vi satt och myste i solen ett litet tag innan det var dags för lunch på Jambo. När vi ätait klart fick Ingela en lång lista av uppdrag hon skulle utföra. Som tex. "sno en rabatt-blomma", "få tre personer av det motsatta könet att vinka till dig" och "sälj något för att köpa korvbröd så du kan mata fåglarna vid lillfjärden". Och mycket mer! :)

När hon var klar med det fick hon spela in en cd-skiva till Andreas (den blivande maken). Massor av kärlekslåtar spelades in! Haha! :D

Innan det var dags för middag hann vi spela lite kubb och kasta g.r.i.s (fast vi kastade b.r.u.d). Vi åt en mycket god middag på Medelhavskällaren. Jag åt en filémignon, gottgottgott!!!!!

 Trötta Möhippe-deltagare


Bruden själv i sina "fina" kläder! :)



Sen gick vi ner mot Cruisingen, där mötte jag upp Rulle när resten av möhippe-gänget åkte hem. Mycket fina bilar!! :)

Vi tolv/halv ett gick Rulle och jag hemmåt, jag var så trött så jag knappt orkade gå.. Hua..

Söndagen vaknade vi vid tolv-tiden (skönt!), såsade runt lite, handlade middag, spelade lite Mariokart Wii och var allmänt lata! :) En perfekt söndag, med andra ord! :)

Idag, måndag, har jag jobbat på KappAhl mellan 10 och 14. Sen kom Mamma och Pappa och hälsade på, sen städade jag lite inför ikväll.

Ikväll kommer Karin och Ingela för att äta middag och titta på Sagan om ringen, Konungens återkomst. Det ska bli kul!! Tråkigt att det är sista filmen.. men vi får väl kanske komma på några nya filmer att titta på sen, för det är ju så roligt när de kommer hit! :)


Det var nog allt för den här gången!

Kram



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0