21/7 Mycket folk idag! :)


Idag var det fullt ös på KappAhl! Massor att göra och hur mycket folk som helst! Det är kul när det händer mycket, tiden går fort!

När jag kom hem lagade jag middag. Eller.. middag och middag.. det blev mannagrynsgröt och en limpa med korvskivor på! :P  Gott!

Sen spelade jag Sims 3 ett tag. Det är kul! Men jag saknar en hel del saker från "extension-packsen" som fanns på Sims 2. Roligare arbeten, husdjur, fritidsintressen och universitetslivet.. Men det kanske kommer till det här också. Hoppas det! :)


Nu tittar jag på Houston SPCA på Animal Planet, det är bra! Men sorgligt.. och så blir man så arg!!!  >:(  Men det är skönt att se i slutet när djuren har det bra i sina nya hem! :)

Ska försöka komma i säng i tid idag.. Men jag kan inte lova något.. hihi


Over and Out!!!! :D

Kram



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0