27/7 .. Helgen som gått

I fredags jobbade jag på KappAhl. kort dag tack och lov (med min onda rygg)!!

Sen kom Rulle förbi vid sex-tiden och vi gick ner på Manis och mötte brorsan där för att äta deras grillbuffé. Hur jäkla gott som helst!!!! :P

Jag fick en namnsdags-drink av Rulle, en Irish Coffe. Snällt av honom! :) Sen gick vi hem tidigt (typ tio), för båda var så jäkla trötta!! På vägen hem fick jag ett myggbett... men det känndes väldigt konstigt.. Jag fick lite ryggmassage av Rulle (tack och lov) innan vi slocknade.

Nästa morgon när jag vaknade gjorde det jätte ont där jag fick mitt myggbett.. och när jag tittade ner på benet så hade bettet svullit upp ordentligt!! :(
  
Utrota myggorna!!!


Nästa dag var vi en snabb sväng på stan, fikade och sen for vi till Ljusdal. Vi åt middag hos hans föräldrar i Borr sen åkte vi till hans brorsas hus, där Rulle skulle fixa lite med en värmepanna han håller på och installerar.  Efter ett snabbt stopp på Statoil för inköp av choklad och en varsin minipizza for vi till Micke och Madde och hälsade på.

De hade en liten liten kattunge som hette Bella och var bara åtta veckor. Hur söt som helst!!!!!! ^_^ Vi kollade lite på tv och spelade kort. Sen for Rulle och jag hem till honom för att sova.
 
Rulle och hans lägenhet


Nästa dag fick jag sova ända till tolv/halv ett!!! Sönt!!! Det behövdes kan jag lova! :)  Vi åt frukost, duschade och slappade innan vi for mot Hudik igen. Vi handlade sen åkte vi vidare till Gnarp.

Där var Rulles borsa, hans fru Helene och deras två barn Einar och Eden på Campingen längst ut mot havet. Det var hur mysigt som helst där! :)  Vi grillade (gott,gott) pratade, spelade lite lekar och fikade sedan på ett Café i närheten. Där seplade och sjöng två söta gubbar visor, mysigt! ^_^

Vi for hem och slängde oss i soffan, glodde på tv och hade det gott bara. Vi gick och lade oss vid ett-tiden, och tidigt imorse for Rulle för att fixa med bilen och pannan idag.

Jag jobbade på Mulle Meck idag. Gick väldigt bra! :) Hittade vår ödla Ansgar i kaffe-skåpet.. Där gömde han sig med alla sina öl-burkar och cigaretter.. Ansgar, ansgar.. Li och jag försöker få honom att bli nykter. ;)  :D

Här ligger han, utslagen...


Imorgon blir det KappAhl igen. hoppas det har kommit in mycket nytt på baby, så jag får någon ordning på den väggen i butiken!


Det var allt för idag, Over and out!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0