30/7 .. Hoppsan! :)

Har haft ont i huvudet hela långa dagen idag.. Inte kul.

Började kl.10 på KappAhl, jobbade som en tok eftersom vi har fått hur mycket varor som helst på barnavdelningen (hinner inte med) och hastade i mig lunchen på den lilla kvarts rast jag hade.
 
När jag slutat åkte föräldrarna, syrran och jag till banken i Harmånger för att få nya bankdosor (både Karins och min gick sönder nåstan samtidigt, hihi). Det var bara det att banken i Harmånger hade stängt och man skulle måsta åka till Bersjö istället, de har tydligen något samarbete.. Så då for vi i den varma bilen hela vägen till Bergsjö istället, fick våra bankdosor snabbt (tack och lov) och så kommer ett nytt, och helt, bankkort snart nerdimpandes i min brevlåda.

Vi åkte hemmåt och väl hemma började jag göra ett grattis-kort till Rulles kompis Kattis son, Erik, som fyller ett år snart. Jag lagade middag, det blev lyx-torsdag idag med fläskfilé och potatisklyftor :) , sen satte jag mig framför datorn ett tag. Men jag hade så ont i huvudet så jag slängde mig i soffan.. Det var bara det att jag somnade.. och sov i ungefär två timmar!!! :O Hoppsan!!! Hur ska jag nu kunna somna i natt?? hihi!

När jag vaknade pratade jag med Kakan på MSN, nu har vi beställt våra kläder och saker från Ellos! :) *längtar tills de kommer*
Här är lite av det jag beställt:
Halsband 129:-  
Lång polotröja med stor krage 249:-   Taklampa 249:-



Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Ska väl prata med Rulle en sväng innan jag somnar bara.
Det blir nog att tom-glo lite på TV.


Det var allt för den här gången!
Over and out!!

Kram



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0