6/7 .. Sömn! :)

Idag fick jag sova ända till halv tolv!! Det var skönt, för jag har sovit ganskla dåligt nu den senaste veckan. Dock somnade jag väääldigt sent igår, fem i fyra kollade jag på klockan sista gången.. :-/ Tur att jag lyckades sova länge då!! =)

jag började jobba på KappAhl vid två och stängde vid 18 med Tolla idag. Dagen gick väldigt fort, det var massor att göra på barnavdelningen, som vanligt. Dock har jag väldigt ont i fötterna, så det har tydligen varit mycket spring fram och tillbaka för mig idag. Dessutom har jag varit väldigt förvirrad och tankspridd!! haha! Karin (på KappAhl, inte syrran)undrade vad jag höll på med där ett tag! :D

När jag kom hem ställde jag mig i en mycket efterlängtad dusch innan jag lagade middag. Sen dess har jag Scrapbook:at. Idag vart det lite bilder från kubb- och grillkvällen med familjen och från när Mja, Ankan och jag var till Sundsvall och shoppade. Blev väldigt fint faktiskt!  :)

Imorgon jobbar jag 10-14. Skönt, för då kan man hitta på nåt mer på e.m. och inte bara skynda hem och äta middag. Får se om jag lyckas ragga upp nån kompis att hänga med. =D


Kram


PS. Angelica, vad skulle jag göra utan dig??? Tack för att du lyssnar på mitt eviga babbel och kommer med så bra råd!! Puss på dig, gullet, du är bäst!!! ;) D.S



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0