Ingela, Karin och Sagan om de två tornen

I torsdags kom Karin och Ingela för att äta pizza och titta på Sagan om ringen 2; Sagan om de två tornen.

Det var himla mysigt, som vanligt när de två kommer! :)

Här kommer lite bilder:

 
Ingela (den galningen) kröp in under filten, trots de 26 graderna som jag hade inne

 
Kolla in Leia!! Haha!! Så där låg hon och halvsov i Karins knä

 
Jag lade mig på golvet, det var för varmt att sitta i soffan! =)


Jag funderar vidare på mitt dilemma, får se hur det blir med allt nu..

Kram så länge



.

Kommentarer
Postat av: Karin

Mysigt var det, indeed. Nu måste vi bestämma tid för att se Konungen återkomst okcså. (:

2009-07-07 @ 22:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0