11/6 -09 .. Resultatet av mitt hårda slit! :)

Jag fick hem tyget jag beställt (från tyg.se) igår, men jag orkade inte börja då. Så jag satte igång i förmiddags istället! Jag mätte och jag sydde och jag planerade och mätte och sydde lite till, och OJ så fint det blev! :)

Jag är allt bra ändå, jag! =D

Så här ser mina två  fina nya kuddar ut:
 Cosmos ville också vara med! :)

 


Oj, va duktig jag är ibland! (eller faktiskt, mest hela tiden) ;-D


Senare idag ska jag på mina syster-barns examen i Njutånger. Ska bli kul att se Christin sjunga och uppträda i sina fina nya kläder som hon är så stolt över! ^__^ Får se om jag får några bilder på henne, isf lägger jag upp dem här senare! :)
Och Erik ska ta examen för sista gången på den skolan, sen bär det av till Iggesunds skola tror jag. Så det blir också kul att se! :)


kram




.

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad fint det blev! Du är så duktig!! (:



Kramelikram

2009-06-11 @ 22:58:12
Postat av: mirja

visst är det bra att Internet finns?? att man kan hitta och beställa saker som inte finns i affärerna!



Kuddarna blev jättefina! ( nu vet man vart man kan beställa nya kuddfodral) thihi!

2009-06-12 @ 01:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0