16/6 -09 .. Party, jobb och handling

Igår kväll följde jag med Ica till en av hennes kompisar på ljusparty. Hittade två dofter som jag beställde i teljus (som är som värmeljus); Agave nektar och Svart körsbär. Har mullbärs-doften sedan tidigare! :)Får se när de kommer! :)

Och jag vann!!!! Tjohoo!!! De lottade ut två små vinster till oss som var gäster på ljuspartyt. Och jag vann en av dem! :D *studsade av lycka* Det var en liten ljuslykta med ett Lime iste doftande ljus i! :) :) Jag blev tokigt glad! :)


Idag har jag jobbat på KappAhl, hur kul som helst! :) Efter det gick jag till föräldrarna mina för att fixa med en present till Jenni (syster) som fyller 35 snart. Sen fick jag UGNSPANNKAKA!! Gott!!!!! :P Jag har längtat.. ja, jag vet inte hur länge på att få äta det!

Efter det så skjutsade jag och mamma hem Karin innan vi åkte på Kvantum och handlade. Herregud vad mycket man behöver när man är en människa och två katter! :-O Kattsand, kattmat, mjölk, potatis, sallad och frukt. Och masssor mer!! Och allt väger minst tre ton! :( Tur att mamma hjälpte mig bära upp allt! Mamma är bäst! :)

Just nu sitter jag här vid datorn, under sträng bevakning av Leia och Cosmos! :D
 De ser faktiskt riktigt stränga ut!! haha!

Imorgon blir det heldag på Mulle Meck, ska bli kul! Det var längesen jag jobbade där nu käns det som, iaf heldag! Vet inte vem jag ska jobba med. Blir spännande att se! :)


Det var nog allt för idag!

kram



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0