17/6 -09 .. Vilken dag! :O

Vaknade, och var hur seg som helst, imorse. Slääääpade mig iväg till jobbet och hade en kurs på KomTek med Li och Ida (och sommarjobbaren Wille). Varit så trött hela dagen! Förstår inte varför.. Måste ha sovit dåligt i natt.

När jag kom hem duschade jag, åt middag sen lade mig på soffan och slocknade DIREKT!!! Skönt! Katterna låg båda två med mig i soffan och sov dessutom, mysigt. ^__^

Nu på kvällen sitter jag här och glor, med tv:n på i bakgrunden. Det är lyxfällan just nu, folk är bra knäppa! :O Varför slänger man räkningar?? Tror man att de försvinner upp i rök då?? Och att de aldrig kommer tillbaka och biter en i arslet? *skakar på huvudet*

Imorgon blir det jobb på KappAhl och sen på kvällen kommer Karin och Ingela hit och äter och tittar på film! Mysigt! :)



Kram



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0