20/6 -09 .. Men oj då!

Det blev fint väder ändå igår!! :O Fantastiskt!
Vi hade det jättemysigt hos moster Gun och morbror Janne! Vi åt och åt och spelade och åt och åt och lekte lekar! Och sen åt vi lite till! hihi!!

 Vi hade en fin bana ute på gräsmattan där vi skulle samla poäng i olika "grenar". Första omgången kom jag sist.. :( Andra omgången VANN jag!! :O :D Tredje omgången kom jag sist igen.. :-/

Men jag vann en gång iaf, det är alltid något! :)

Tyvärr är alla bilderna på föräldrarnas kamera.. Men här är några bilder från Midsommar för tre år sedan:
   


När vi åkte hemmåt, vid elvatiden, skjutsade mamma och pappa hem Karin först och släppte sen av mig hos Li. Min goa jobbar-kompis på Mulle Meck! :) Hon och Putte hade fest i sitt hus och det var i full gång när jag kom dit!

Fick några riktigt goda drinkar som Li blandade ihop åt mig, snällt! :) Jag hade jättekul hela kvällen (och dagen)!! När det var dags att gå hemmåt var Li och Putte så snälla att de följde med mig nästan hela vägen hem! De är så härliga de där två! :) Sen tog jag en dusch (ja, mitt i "natta"!) klockan var nog två/halv tre tror jag. Sen åt jag en minipizza innan jag drösade i säng!

Vaknade tio imorse.. lika trött som vanligt..

Men ikväll blir det grilla med kompisarna! Spela kubb och ha det skoj!!! Ser fram emot det! Får se om jag träffar Li ikväll också. De kanske skulle ut eller komma förbi, men bara kanske.


Det var nog allt för nu..

Kram



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0